Neem een kijkje in ons assortiment. Het assortiment is verdeeld in de categorieën: Slapen, Spelen, Eten en drinken, Onderweg, Verzorging & Veiligheid. Of kijk eens bij alle producten.
Wij breiden ons assortiment graag uit. Heb je iets nodig wat wij niet hebben? Neem dan contact met ons op en laat ons weten wat je mist.
Wij hebben per product meerdere huurtermijnen bepaald. Hoe langer je een product huurt, hoe voordeliger de prijs per maand in verhouding tot de huurtermijn wordt.
Op de productpagina kies je de minimale looptijd van je abonnement en de startdatum. Je kunt een huurtermijn starten op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Wanneer je de looptijd en de startdatum hebt gekozen, is ook gelijk de einddatum van de looptijd bepaalt. Een maand bestaat in ons huursysteem standaard uit 30 dagen. De einddatum zie je terug in je winkelmandje.
De einddatum van de looptijd is niet per definitie de einddatum van je abonnement. Je zegt je abonnement op door je bestelling te retourneren. Wil je spullen blijven gebruiken en retourneer je het nog niet? Dan wordt het abonnement na het bereiken van de einddatum steeds automatisch met 30 dagen verlengd en blijf je hetzelfde maandtarief betalen.
Je betaalt geen verzendkosten en we vragen geen borg van je. Vertrouwen vinden we belangrijk. Retourneren aan het einde van de huurperiode is ook gratis.
Je betaalt de eerste maand tijdens het bestelproces vooruit met iDeal. De volgende maandelijkse betalingen schrijven we via automatische incasso af. De IBAN die gebruikt wordt bij de eerste betaling wordt gebruikt voor de automatische incasso's die volgen zolang je abonnement actief is.
De eerstevolgende automatische incasso (de tweede betaling) zal 34 dagen na de startdatum volgen. Op deze manier krijg je 3 dagen extra van ons om het product te retourneren en toch de volle 30 dagen gebruik van te kunnen maken. Daarna wordt je abonnement iedere 30 dagen verlengd zolang de bestelling niet wordt geretourneerd.
Om de bestelling succesvol af te kunnen ronden ga je akkoord met onze Algemene Huurvoorwaarden en sluit je het abonnement af. Nadat de betaling is afgerond wordt je bestelling gereserveerd en ontvang je per e-mail een bestelbevestiging.
Wij zorgen dat je bestelling op de ingevulde startdatum bij jou bezorgd wordt. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met Track&Trace informatie.
Een week voordat de looptijd van je abonnement is afgelopen sturen we je een e-mail. Daarin staan instructies om de bestelling te retourneren.
Je krijgt gratis 3 werkdagen extra om je bestelling na de huurperiode bij ons terug te krijgen. Dat moet ruim voldoende zijn en zo kun jij de volle huurperiode gebruik maken van jouw bestelling.
Je kunt 3 retouropties kiezen: naar een pakketshop brengen van DHL of DPD, thuis laten afhalen door DHL, of zelf naar ons magazijn in Tilburg brengen.
Erg belangrijk: Je bestelling moet in de oorspronkelijke verpakking en omdoos geretourneerd worden. Deze zijn nodig voor de retourzending en voor de volgende klant. Bewaar de verpakkingen dus goed wanneer je deze ontvangt!
Bekijk de retourenpagina voor meer informatie.
Bekijk dan onze FAQ pagina om te kijken of je vraag daar beantwoord wordt. Zo niet, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!